<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2316311943192032017\x26blogName\x3dmiss+cekodok\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/\x26vt\x3d-4096594994424310676', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
fa'iza 'azamta fatawakkal'alallah - setelah kamu berazam maka bertawakkal lah
Welcome to MIAMOR STORIES ! Here you come read my blog. Just a simple from me to you all. I'm not sure it is a journal or diaries. So just enjoy yourself.

: syahirahtajidin, 26 april, malaysian .
+ follow |

LOVE THEM

ONE HAPPY FAMILY


ARRISA , ME , DELISHA


FUTURE ZAUJ


6 FRIENDS


BM118 Group A (GIRLSSS)




recent update :
Diyah, I falling in love (2)
written on Tuesday, May 29, 2012 @ 5:34:00 PM ✈

“Anis dah solatkan ? Jom pergi tengok diorang practise band nak?” Syadiyah memujuk. Dia pun hairan dengan hatinya. Mengapa hatinya memberontak ingin menyaksikan latihan pancaragam. Sebelum ini Wafia mengajak dia pergi dia tidak la begitu teruja.
“Mungkin aku kagum dengan alunan muzik yang dimainkan sambil diorang marching kot,” Syadiyah menyedapkan hatinya dengan bermonolog begitu.
“Woi ! Gila ke? Cakap dengan locker? Dah siap ke belum? Ni nak tengok orang practise ke nak mengorat orang yang practise?” Anis yang muncul tiba tiba membuat Syadiyah terkejut. Syadiyah mengurut dadanya berkali kali dek terkejut dengan sergahan si Anis. Anis hanya ketawa sambil mengeleng gelengkan kepalanya. Walaupun Syadiyah seorang gadis sangat sensitif dan manja tetapi di berusaha menyembunyikan sikapnya yang sensitif. Berlawanan dengan Anis. Anis perwatakkannya seperti seorang yang ganas. Realitinya sangat manja. Syadiyah , Wafia dan Anis berkawan rapat dan ketiga tiga mereka adalah mulut murai. Mereka asyik bercerita dan bersembang namun Syadiyah tidak suka bercerita hal keburukan orang lain.
“Diorang kat tapak perhimpunan kot..kat sini tak ada pun,” Anis mencari cari kelibat orang di sekitar bilik muzik.
Mereka menuju ke tapak perhimpunan. Sedang mereka melintas jalan Syadiyah hampir dilanggar oleh motosikal.
“Gila ke ingat litar ke ?!!! Ni kan dalam sekolah!!! Agak agak r!!!” Anis menjerit memarahi penunggang motosikal tersebut.
“Diyah..kau okay?”Anis membantu Syadiyah bangun. Syadiyah mengangguk dan membersihkan tangannya yang dipenuhi pasir.
Motosikal tersebut kelihatan berpatah balik lalu memberhentikan motosikalnya dihadapan Syadiyah dan Anis.
Penunggang tersebut membuka blazernya “ Hye ! Sorry..Nak cepat punya pasal..dah lambat nak pergi practise band,” sambil melihat jam tangannya.
Anis membuat muka menyampah sedangkan Syadiyah hanya tersenyum.
“Eh ! Takpe. Tak mati pun,” Syadiyah bergurau. Mereka terus ke tapak perhimpunan.
“Comelnya,”penunggang motosikal tersebut berkata.
Hamizan yang dari tadi melihat kejadian itu menjerit memanggil penunggang motosikal tersebut.
“Zaim !!!!” Zaim Ukhrowi  mengangkat tangan lalu meletakkan motosikal kesayangannya itu di hadapan papan kenyataan sekolah.
Sebaik latihan dimulakan Syadiyah seperti dipukau. Bukan dipukau dengan alunan muzik yang dimainkan namun dengan drum major yang berada dihadapan ahli pancaragam yang memegang kayu cokmar.

Labels:


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life