<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2316311943192032017\x26blogName\x3dmiss+cekodok\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://miamorstories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/\x26vt\x3d5505614314374135174', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
fa'iza 'azamta fatawakkal'alallah - setelah kamu berazam maka bertawakkal lah
Welcome to MIAMOR STORIES ! Here you come read my blog. Just a simple from me to you all. I'm not sure it is a journal or diaries. So just enjoy yourself.

: syahirahtajidin, 26 april, malaysian .
+ follow |

LOVE THEM
Diyah, I falling in love (8)
written on Tuesday, May 29, 2012 @ 5:39:00 PM ✈

Owh...soo..betul la apa yang Zaim rasa selama ni...hurmm

Zaim ? Dia rasa apa ?

Dia kata awak asyik tengok dia..stalk dia dari jauh..yang si Wafia cakap awak stalk saya...hurm..saya yang perasan..sorry :[

awak...saya stalk awak selama ni..saya suka awak saya cinta awak..awak la cinta pandang pertama saya...I LOVE YOU MUHAMMAD HAMIZAN..

Pesanan ringkas itu dipadam. Syadiyah biarkan pesanan ringkas itu tidak dibalas walaupun Hamizan missed call berkali kali. Syadiyah melayan perasaan sehingga terlena.
Cuti sekolah telah tamat. Wafia yang baru mendapat cerita panas terus berlari ke kelas Hamizan.
“Mizan !”
Mizan keluar kelas untuk bertemu Wafia.
“Asal kau ni? Berlari first day sekolah..rindu aku erk?” Mizan bergurau.
“Bukan..Kau tahu kenapa Syadiyah dingin dengan kau?”
“Tak tahu..asal?”
“Sebab Zaim buat cerita...dia kata kau kutuk dia kat budak band..kata dia perasan..suka kat kau bagai,”
“Kau biar betik Wafia ?” jari telunjuk dihalakan ke muka Wafia. Membuak buak perasaan marah Hamizan
“Sumpah !” Wafia mengangkat lima jari.
Sebaik sahaja Hamizan mengetahui kebenaran dia terus melulu ke kelas 3 Bestari.
“Sampai hati kau ! Aku ingat kawan baik aku..patut la Syadiyah cakap aku ada musuh dalam selimut ! Kau fitnah aku bodoh !” Hamizan tanpa berfikir panjang terus menumbuk muka Zaim Ukhrowi. Telah berlaku pergaduhan Zaim dan Mizan telah bertumbuk.
“Berhenti ! Nak tunjuk samseng lepas cuti sekolah ni ? Zaim dengan Mizan , ikut cikgu. Yang lain bersurai,” sebaik saja cikgu disiplin memberi arahan bersurai. Semua pelajar lintang pukang masuk ke kelas masing masing. Almaklum la budak sekolah memang suka tengok movie aksi percuma.

Labels:


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life