<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2316311943192032017\x26blogName\x3dmiss+cekodok\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://miamorstories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/\x26vt\x3d5505614314374135174', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
fa'iza 'azamta fatawakkal'alallah - setelah kamu berazam maka bertawakkal lah
Welcome to MIAMOR STORIES ! Here you come read my blog. Just a simple from me to you all. I'm not sure it is a journal or diaries. So just enjoy yourself.

: syahirahtajidin, 26 april, malaysian .
+ follow |

LOVE THEM
pasang surut
written on Monday, November 19, 2012 @ 8:56:00 AM ✈

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum...
hari ni dan beberapa hari ni Miss Cekodok sedih dan teramat sedih dengan perubahan dalam hubungan Miss Cekodok dengan Mr. Lidi.  Oh God! what happening? Kami selalu gaduh 2,3hari ni.  Mungkinkah dia sudah berubah atau aku yang berubah? Miss. Cekodok tak faham. Dia sekarang macam malas nak layan Miss. Cekodok. Tapi kalau dia rimas dengan Miss. Cekodok pun Miss. Cekodok faham. Sebab Miss. Cekodok ni agak menjengkelkan Mr. Lidi kot.  KUAT MERAJUK, KUAT CEMBURU, KUAT EMOSI dll. Dia cakap tak. Elehh... Macam la Miss Cekodok tak tahu Mr. Lidi tu suka memendam rasa.  Jealous pun senyap je tak cakap.  Kitorang gaduh tapi lepas tu baik balik pastu gaduh lagi pastu baik balik.  But most important is Miss Cekodok miss him.  Setiap kali terdengar pasal ISTANBUL AKU DATANG. Miss Cekodok tersenyum.  Kitorang berdua mengalami pengalam pertama iaitu menonton wayang dengan pasangan buat kali pertama. Dia belum pernah tengok wayang dengan perempuan saya pun belum tengok wayang dengan pakwe saya. Yang kelakarnya masa nak pilih tempat duduk dia tanya nak duduk mana saya selalu tengok wayang dengan kakak saya duduk tengah tengah tapi dia tunjuk sit tepi saya pun taknak la sebab saya taktahu tu rupanya sit couple. Haahaha.. Dia pun ikut je..  Dia nak ajak duk sit tu malu.  Kelakar la awak ni Mr. Lidi.  Saya harap hubungan kita kekal dan takkan gaduh lagi.  Assalamualaikum..sekian


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life