<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2316311943192032017\x26blogName\x3dmiss+cekodok\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://miamorstories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/\x26vt\x3d5505614314374135174', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
fa'iza 'azamta fatawakkal'alallah - setelah kamu berazam maka bertawakkal lah
Welcome to MIAMOR STORIES ! Here you come read my blog. Just a simple from me to you all. I'm not sure it is a journal or diaries. So just enjoy yourself.

: syahirahtajidin, 26 april, malaysian .
+ follow |

LOVE THEM
bakal bergelar si isteri
written on Thursday, January 3, 2013 @ 10:34:00 PM ✈

Assalamualaikum..
apa khabar? dah lama saya nak update tapi tak ada idea nak update apa apa. so malam ni rasa cam nak update tajuk "bakal bergelar si isteri" kenapa pilih tajuk ni? sebab tak lama lagi aku akan bergelar Mrs. hahaa. tak percaya? ya aku pun tak percaya sedar tak sedar zaman bujang ku akan tamat tak lama lagi namun aku harus terima dan percaya kerana ini adalah jalan takdirku. dan aku berharap aku akan dapat menjadi isteri dan ibu yang baik untuk bakal suamiku dan bakal anak-anak ku. waah... xoxo..tak sabar nak dengar lafaz

 AKU TERIMA NIKAHNYA SYAHIRAH BINTI TAJIDIN DENGAN MAS KAHWIN RM64. TUNAI.

waa...berdebar debar nak rasa perasaan tu. huahua...sahabat sahabat saya yang budiman di harapkan rumah tangga yang akal terbina ini mendapat doa berkat dari anda semua. Insya'Allah. Amin. semoga hubungan yang halal ini diberkati dan dirahmatiNya. Insya'Allah. semua atas redhaNya. kita hanya mampu merancang Allah yang menentukan. setelah pelbagai peristiwa pahit dan manis kami lalui bersama akhirnya kami akan menjalinkan hubungan yang lebih berkat. Dulu saya fikir hubungan kami tak sempat nak seserius ni disebabkan pelbagai hal tetapi alhamdulillah memang jodoh saya ditakdirkan bersama dia. ( :

Menjadi isteri di usia muda insya'Allah saya mampu dan saya akan usaha untuk menjadi mampu. segala kekurangan diharapkan menjadi kelebihan kepada bakal suamiku.  Terima kasih kerana sudi menerima saya menjadi teman dan pendamping hidup awak. ( :
Iloveyou. thanks.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
post untuk masa akan datang. hihi.. coming soon. :p

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life