<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2316311943192032017\x26blogName\x3dmiss+cekodok\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/\x26vt\x3d-4096594994424310676', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
fa'iza 'azamta fatawakkal'alallah - setelah kamu berazam maka bertawakkal lah
Welcome to MIAMOR STORIES ! Here you come read my blog. Just a simple from me to you all. I'm not sure it is a journal or diaries. So just enjoy yourself.

: syahirahtajidin, 26 april, malaysian .
+ follow |

LOVE THEM
difference between fresh love and old love
written on Saturday, January 19, 2013 @ 1:47:00 AM ✈

korang pasangan yang sedang bercinta? dah berapa lama bercinta? jom kita tengok perbezaan antara orang baru bercinta dengan orang yang dah lama bercinta

TIME BARU BERCINTA

OTP 26hours. (Tak rasa erti jemu)

TIME DAH LAMA BERCINTA

OTP 26seconds. (dengar suara baru bunyi "A" dah nak termuntah). Kalau boleh dalam hati tak nak pasangan call. Alasan : mengantuk, tak larat, letih, dll

TIME BARU BERCINTA

Mesej setiap ketika (kalau lambat balas mesej lagi satu mesej tanya kenapa lambat balas takpun missed call).

TIME DAH LAMA BERCINTA

Mesej balas 24jam sekali. Kalau boleh tak nak balas mesej. Rimas rasanya.

TIME BARU BERCINTA

Tengah lepak dengan kawan pun takpe mesej/ texting.

TIME DAH LAMA BERCINTA

"tak boleh la call..nanti member I cakap apa pula"

DAN BANYAK LAGI!

malas nak cakap nanti aku jadi beremosi!!!!!dulu semua sanggup semua TAK APA sekarang??? semua penuh alasan....tak menyesal tapi tahu kau dah bosan!!!!

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life