<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d2316311943192032017\x26blogName\x3dmiss+cekodok\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://miamorstories.blogspot.com/\x26vt\x3d-4096594994424310676', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
fa'iza 'azamta fatawakkal'alallah - setelah kamu berazam maka bertawakkal lah
Welcome to MIAMOR STORIES ! Here you come read my blog. Just a simple from me to you all. I'm not sure it is a journal or diaries. So just enjoy yourself.

: syahirahtajidin, 26 april, malaysian .
+ follow |

LOVE THEM
setia hujung nyawa
written on Thursday, January 24, 2013 @ 6:55:00 PM ✈

Assalamualaikum...

saya dah tak larat..dah penat...dah mengalah...sekarang apa pun keputusan dia saya terima.  Dia memang tak kisah pasal saya. Sebab? Sebab saya bukan juara dihati dia..saya sedar diri..saya ni hanya pengganti mungkin..  saya percaya dia sayang saya tapi saya tak tahu apa masalah dia atau saya yang bermasalah? Dia memang tak kisah kalau saya tak contact dia tapi saya kisah..kisah sangat...hurm..kenapa perlu jadi macam ni pada hubungan kita? saya tahu saya tak memahami awak saya tahu saya bukan terbaik..tapi entah la...dah la..saya tak tahu nak cakap apa...sekarang saya dah diactived facebook saya..biar la mimpi dia tu jadi kenyataan..saya bukan bosan cuma saya tak tahu macam mana lagi nak jadi yang terbaik untuk dia...

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life